Úvod » V KUCHYNI » HRNCE A PÁNVE » Rendlík CAPRI, nepřilnavý povrch, 14 cm - Küchenprofi Solingen
Číslo produktu / Název zboží: | ||||
---|---|---|---|---|
|
2370512816 Rendlík CAPRI, nepřilnavý povrch, 16 cm - Küchenprofi Solingen |
skladem
|
naše cena 755 Kč (31 Euro) |
Znáte Ravioli Capresi? Knedlíky mají náplň ze sýra caciotta, majoránky, vajec a parmazánu. Hodí se k lehké rajčatové omáčce, kterou skvěle připravíte v rendlíku CAPRI od KÜCHENPROFI. Extra silná vícevrstvá základna rovnoměrně distribuuje teplo a během okamžiku ohřeje olivový olej, nepřilnavý povlak zabraňuje přichycení česneku k základně. Hrnec má vysoký okraj, takže se při míchání nebo nalévání omáček nic nepokazí. Všestranný rendlík je vhodný i pro přípravu zeleniny, která má díky krátké době vaření stále říz.
S KÜCHENPROFI začíná zábava při vaření už přípravou! Rodinný podnik Solingen toto tvrzení naplňuje již od roku 1923. Profesionální i amatérští kuchaři a všichni, kdo mají rádi dobré jídlo, zde najdou širokou a všestrannou nabídku od základů, jako jsou šlehače a škrabky na zeleninu, až po kráječe lanýžů a vidličky na humry pro zvláštní příležitosti.
KÜCHENPROFI jako výrobce neustále investuje do nového a dalšího rozvoje svého sortimentu v oblasti přípravy, vaření a servírování. Spolu se známými designéry tým kolem jednatelů Stefana Schmitze a Björna Weißmeier-Dörste vyvíjí kreativní řešení, která jsou implementována v efektivních výrobních zařízeních nejvyšší kvality.
KÜCHENPROFI probouzí chuť vařit, přináší fantazii a vzrušující recepty na sporák, povzbuzuje vás k vytváření vlastních kreativních kompozic, otevírá nové, neznámé kulinářské světy, dělá obvyklé nevšední a každodenní úspěchy.
Od prvního do posledního kroku vás naše produkty dovedou přes velkou radost z vaření k profesionálním výsledkům.
S produkty od KÜCHENPROFI se kuchyně stává jevištěm dobrého vkusu, pohostinnosti a skvělých kuchařských premiér.
Této udržitelně úspěšné přítomnosti na trhu lze dosáhnout pouze neustálou optimalizací značky a konzistentním konceptem, který pamatuje na konečného spotřebitele hned od začátku.
Na pozadí stále rychleji se měnících potřeb zákazníků a rostoucího rozvoje vaření jako výrazu životního stylu se společnost KÜCHENPROFI změnila. Logo působí jasnější a svěžejší, obal je poutavější s atraktivnějšími obrázky produktů a rozsáhlejšími informacemi.