S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Kliknutím na tlačítko "Povolit vše" souhlasíte s použitím preferenčních, statistických i marketingových cookies pro nás i naše partnery. Funkční cookies jsou v rámci zachování funkčnosti webu používány po celou dobu procházení webem. Nastavení cookies

Úvod » BYDLENÍ A KANCELÁŘ » Rámeček na fotografie ZAK 20 x 25 cm, lesklý - PHILIPPI


        

Rámeček na fotografie ZAK 20 x 25 cm, lesklý - PHILIPPI

Fotorámeček ZAK 20 x 25 cm, lesklý - PHILIPPI

skladem

 

Skladem: 2 ks
Dostupnost: Skladem ihned k odeslání
Číslo produktu: P208024
Výrobce: Philippi
Země původu: Německo
Záruční doba: 2 roky
Modelová řada: ZAK
Dostupnost: 2-3 týdny
EAN kód: 4037846125655
naše cena bez DPH : 821 Kč (34 Euro)
naše cena s DPH (21 %):
994 Kč (41 Euro)
Hlídací pes:
Hlídací pes

do košíku:
  ks  

Varianty tohoto výrobku

Obrázek:
Číslo produktu / Název zboží:
Skladem:
Cena:
Rámeček na fotografie ZAK 13 x 18 cm, matný - PHILIPPI
P208006
Rámeček na fotografie ZAK 13 x 18 cm, matný - PHILIPPI
skladem
naše cena 527 Kč (22 Euro)
Rámeček na fotografie ZAK 10 x 15 cm, lesklý - PHILIPPI
P208005
Rámeček na fotografie ZAK 10 x 15 cm, lesklý - PHILIPPI
skladem
naše cena 439 Kč (18 Euro)
Rámeček na fotografie ZAK 20 x 25 cm, lesklý - PHILIPPI
P208024
Rámeček na fotografie ZAK 20 x 25 cm, lesklý - PHILIPPI
skladem
naše cena 994 Kč (41 Euro)

Prezentace vašich nejkrásnějších obrázků už nemůže být stylovější. Jednoduchá elegance rámu obrazu ZAK nikdy neodvádí pozornost diváka od obrazu. Proto je ZAK ideálním rámem pro vaše oblíbené obrázky. Je také docela fascinující, když seskupíte soubor obrazových rámů ZAK. Tato klasika od PHILIPPI je k dispozici nejen v saténovém nebo lesklém provedení, ale také v černém chromu.


  • Materiál: nikl

  • Jednoduchá elegance






  • Vhodný pro fotografii: 20 x 25 cm

  • Vnější rozměr : 25,6 x 26,6 x 1,2 cm

  • Hmotnost: 800 gr





Firma Philippi vznikla v roce 1992 v Hamburku a za více než 20 let se rozrostla v celosvětovou značku, která dodává svoje výrobky do 80 zemí celého světa. Designové dárkové předměty, dekorace do interiéru a kuchyňské potřeby jsou všechny vyrobené s velkou vášní a myšlenkou pro detail a samozřejmě ve velké kvalitě. Původní myšlenka se stala celosvětovou značkou.


JAK TO VŠE ZAČALO


Při hledání dokonalé formy


Vášeň, styl, osobnost, preciznost, funkčnost, purismus, duch doby, krása, jedinečnost, řemeslo.


Jan Philippi vidí ve věcech krásu a přetváří je v umělecká díla. Nezbytné předměty nesoucí jedinečnou značku a styl. Zvládá životní výzvy a nabízí odolné produkty pro neustále se měnící svět. Produkty, které vás chytnou za srdce, pro vás samotné nebo jako dárky pro ostatní.



 


HANSEAT, KTERÝ MILUJE DESIGN


Jeho preferenci jednoznačných forem vycítil hamburský exportní obchodník Jan Philippi velmi brzy. Nicméně byl požádán, aby se zapojil do prodeje HiFi zařízení hanzovního prodejce. PHILIPPI si rychle uvědomil, že některé z těchto produktů ho přímo rozzuřily: byly prostě ošklivé. Jako muž činu se tu a tam pokusil vylepšit a zkrášlit, protože věřil, že i HiFi skříně a nábytek by měly vypadat dobře.


Poptávka po spotřebním zboží v Německu na konci 80. let ohromně vzrostla, a přestože Jan Philippi musel za svou společnost cestovat do mnoha zemí, umožnilo mu to kontaktovat několik kompetentních společností. Bohužel tehdy byla poptávka po kvantitě a ne po kvalitě; jako přítel kvalitních produktů to byl trend, který PHILIPPI nebyla ochotna akceptovat. Zklamán převládajícím vkusem se rozhodně pustil do vytváření vlastního osobního řešení; nastoupil podnikatelskou cestu k otevření vlastního podniku.


DVĚ FIRMY A JEDNA IDEÁLNÍ


V roce 1992 si Jan Philippi otevřel dvě maloobchodní prodejny v Hamburku a obě je zásobil designovými kousky, které podle jeho názoru korelovaly s jeho ideálem být neokázalý, jasný a moderní. S neotřelými nápady, návrhy shromážděnými během mnoha cest a nezaměnitelným smyslem pro dobrý design objevil společnosti schopné převést jeho vize designu do hmatatelného. Okřídlený tímto pokrokem se brzy odvážil přejít od maloobchodu k velkoobchodu.


Jan Philippi jako kreativní mysl společnosti od té doby inspiruje své designéry. S extrémní přesností a velkým důrazem na detail úzce spolupracuje se svým týmem od fáze návrhu až po okamžik, kdy je produkt připraven na trh. Ani dnes se tato spolupráce nezměnila: Šéf stále podporuje mladé talenty a klade velký důraz na dobrou spolupráci s kreativními profesionály i výrobci. Jan Philippi stále osobně a intenzivně sleduje celý proces navrhování; stále se osobně věnuje každému zákazníkovi a věří, že filantropie je základním firemním principem.



JEDNOU KOLEM SVĚTA


Mezitím se malá, severoněmecká začínající společnost vyvinula v mezinárodně uznávanou značku s přibližně 500 produkty, zaměstnávajícími 25 zaměstnanců ve svém ústředí a s mnoha zástupci v zahraničí. Obchody s nábytkem a papírnictví, obchody s domácím zbožím a dárkovým zbožím, květinářství a nákupní ikony, jako je KaDeWe v Berlíně, ti všichni úspěšně prodávají produkty navržené PHILIPPI. Kromě toho jsou tito sofistikovaní a praktičtí každodenní pomocníci z Hamburku k dispozici také ve více než devadesáti zemích, včetně Francie, Japonska, Kolumbie, Dubaje, Afriky a USA a nedávno k nim přibyla Moskva a Chile. PHILIPPI dokonce najdete v MoMA New York!


DNES A ZÍTRA


Kreativita, odvaha a představivost spojená se zdravým hanzovním smyslem pro podnikání udělala ze značky PHILIPPI to, čím je dnes. A pokud jste se někdy setkali s PHILIPPI, uvidíte: nekompromisně kreativní, s individuálním stylem a rozhodným pohledem na skvělý design bude určitě pokračovat. Už se nemůžeme všichni dočkat...

NÁZORY A DOTAZY NÁVŠTĚVNÍKŮ

Nebyl zatím přidán žádný názor. Přidejte svůj názor nebo dotaz jako první.

ODI3ZGM2
Hlídací pes
Watch DOG


Informovat na e-mail při změně:


       když cena klesne pod

        když produkt bude na skladě


Zadejte Váš e-mail: