Úvod » V KUCHYNI » HRNCE A PÁNVE » Nerezové nádobí » Mini pánev PISA, 18 cm - Küchenprofi Solingen
Číslo produktu / Název zboží: | ||||
---|---|---|---|---|
|
2370902814 Mini pánev PISA, 14 cm - Küchenprofi Solingen |
skladem
|
naše cena 584 Kč (24 Euro) | |
|
2370902816 Mini pánev PISA, 16 cm - Küchenprofi Solingen |
skladem
|
naše cena 656 Kč (27 Euro) | |
|
2370902818 Mini pánev PISA, 18 cm - Küchenprofi Solingen |
skladem
|
naše cena 737 Kč (30 Euro) |
Pro malý hlad, chytré využití zbytků nebo párek navíc pro vegetariány. Pánev CAPRI má velký potenciál. S extra silnou vícevrstvou základnou a robustním nepřilnavým povrchem má vysoce kvalitní zpracování, které od KÜCHENPROFI očekáváte. Šikovná pánev je vhodná - v závislosti na minimálním průměru detekce hrnce vašeho sporáku - na všechny typy sporáků včetně indukce a snídaňového stolu. Tam podává nadýchané palačinky.
S KÜCHENPROFI začíná zábava při vaření už přípravou! Rodinný podnik Solingen toto tvrzení naplňuje již od roku 1923. Profesionální i amatérští kuchaři a všichni, kdo mají rádi dobré jídlo, zde najdou širokou a všestrannou nabídku od základů, jako jsou šlehače a škrabky na zeleninu, až po kráječe lanýžů a vidličky na humry pro zvláštní příležitosti.
KÜCHENPROFI jako výrobce neustále investuje do nového a dalšího rozvoje svého sortimentu v oblasti přípravy, vaření a servírování. Spolu se známými designéry tým kolem jednatelů Stefana Schmitze a Björna Weißmeier-Dörste vyvíjí kreativní řešení, která jsou implementována v efektivních výrobních zařízeních nejvyšší kvality.
KÜCHENPROFI probouzí chuť vařit, přináší fantazii a vzrušující recepty na sporák, povzbuzuje vás k vytváření vlastních kreativních kompozic, otevírá nové, neznámé kulinářské světy, dělá obvyklé nevšední a každodenní úspěchy.
Od prvního do posledního kroku vás naše produkty dovedou přes velkou radost z vaření k profesionálním výsledkům.
S produkty od KÜCHENPROFI se kuchyně stává jevištěm dobrého vkusu, pohostinnosti a skvělých kuchařských premiér.
Této udržitelně úspěšné přítomnosti na trhu lze dosáhnout pouze neustálou optimalizací značky a konzistentním konceptem, který pamatuje na konečného spotřebitele hned od začátku.
Na pozadí stále rychleji se měnících potřeb zákazníků a rostoucího rozvoje vaření jako výrazu životního stylu se společnost KÜCHENPROFI změnila. Logo působí jasnější a svěžejší, obal je poutavější s atraktivnějšími obrázky produktů a rozsáhlejšími informacemi.