Úvod » V KUCHYNI » ORGANIZACE A UKLÁDÁNÍ POTRAVIN » Ukládání potravin a transport » Kořenky v kulatém stojánku RONDO, chromový - Küchenprofi Solingen
Číslo produktu / Název zboží: | ||||
---|---|---|---|---|
|
2620071008 Kořenky v kulatém stojánku RONDO - Küchenprofi Solingen |
skladem
|
naše cena 1 007 Kč (41 Euro) |
Barevný pepř, kari, sušené oregano, paprikový prášek a... Na kolotoči RONDO od KÜCHENPROFI je místo pro osm kořenek. Ve sklenicích jsou v dobrých rukou, těsně přiléhající víčka s 3-cestným nastavitelným dávkováním zachovávají aroma. Kolotoč na koření je skladný, a proto zabere málo místa na pracovní ploše. Udržuje v kuchyni pořádek a je to pěkný doplněk do vašeho bytu. Třeba s domácí směsí koření? Popisovatelné samolepky jsou součástí balení. Otočný stojan s 8 nenaplněnými sklenicemi.
S KÜCHENPROFI začíná zábava při vaření už přípravou! Rodinný podnik Solingen toto tvrzení naplňuje již od roku 1923. Profesionální i amatérští kuchaři a všichni, kdo mají rádi dobré jídlo, zde najdou širokou a všestrannou nabídku od základů, jako jsou šlehače a škrabky na zeleninu, až po kráječe lanýžů a vidličky na humry pro zvláštní příležitosti.
KÜCHENPROFI jako výrobce neustále investuje do nového a dalšího rozvoje svého sortimentu v oblasti přípravy, vaření a servírování. Spolu se známými designéry tým kolem jednatelů Stefana Schmitze a Björna Weißmeier-Dörste vyvíjí kreativní řešení, která jsou implementována v efektivních výrobních zařízeních nejvyšší kvality.
KÜCHENPROFI probouzí chuť vařit, přináší fantazii a vzrušující recepty na sporák, povzbuzuje vás k vytváření vlastních kreativních kompozic, otevírá nové, neznámé kulinářské světy, dělá obvyklé nevšední a každodenní úspěchy.
Od prvního do posledního kroku vás naše produkty dovedou přes velkou radost z vaření k profesionálním výsledkům.
S produkty od KÜCHENPROFI se kuchyně stává jevištěm dobrého vkusu, pohostinnosti a skvělých kuchařských premiér.
Této udržitelně úspěšné přítomnosti na trhu lze dosáhnout pouze neustálou optimalizací značky a konzistentním konceptem, který pamatuje na konečného spotřebitele hned od začátku.
Na pozadí stále rychleji se měnících potřeb zákazníků a rostoucího rozvoje vaření jako výrazu životního stylu se společnost KÜCHENPROFI změnila. Logo působí jasnější a svěžejší, obal je poutavější s atraktivnějšími obrázky produktů a rozsáhlejšími informacemi.