Úvod » V KUCHYNI » KUCHYŇSKÉ NÁČINÍ A VYBAVENÍ » Cedník TREND 24 cm, červený - Küchenprofi Solingen
Číslo produktu / Název zboží: | ||||
---|---|---|---|---|
|
1410001024 Cedník TREND 24 cm, černý - Küchenprofi Solingen |
skladem
|
naše cena 611 Kč (25 Euro) | |
|
1410001424 Cedník TREND 24 cm, červený - Küchenprofi Solingen |
skladem
|
naše cena 611 Kč (25 Euro) |
Ať už jde o rýžový pokrm, rychlé těstoviny nebo propracovaný zeleninový tatarák s krémem z kozího smetanového sýra: praktický cedník TREND od KÜCHENPROFI neobejde. Čtyři patky a zesílený okraj mu dodávají stabilitu a voda rychle odtéká. Robustní rukojeti pohodlně padnou do ruky, když cedník přenesete na sporák, abyste scezené těstoviny přeložili do omáčky. Barevný silikon nejen dobře vypadá, ale je také hygienický a vhodný do myčky. Vrchol: Po použití můžete všestranný stroj složit, abyste ušetřili místo.
S KÜCHENPROFI začíná zábava při vaření už přípravou! Rodinný podnik Solingen toto tvrzení naplňuje již od roku 1923. Profesionální i amatérští kuchaři a všichni, kdo mají rádi dobré jídlo, zde najdou širokou a všestrannou nabídku od základů, jako jsou šlehače a škrabky na zeleninu, až po kráječe lanýžů a vidličky na humry pro zvláštní příležitosti.
KÜCHENPROFI jako výrobce neustále investuje do nového a dalšího rozvoje svého sortimentu v oblasti přípravy, vaření a servírování. Spolu se známými designéry tým kolem jednatelů Stefana Schmitze a Björna Weißmeier-Dörste vyvíjí kreativní řešení, která jsou implementována v efektivních výrobních zařízeních nejvyšší kvality.
KÜCHENPROFI probouzí chuť vařit, přináší fantazii a vzrušující recepty na sporák, povzbuzuje vás k vytváření vlastních kreativních kompozic, otevírá nové, neznámé kulinářské světy, dělá obvyklé nevšední a každodenní úspěchy.
Od prvního do posledního kroku vás naše produkty dovedou přes velkou radost z vaření k profesionálním výsledkům.
S produkty od KÜCHENPROFI se kuchyně stává jevištěm dobrého vkusu, pohostinnosti a skvělých kuchařských premiér.
Této udržitelně úspěšné přítomnosti na trhu lze dosáhnout pouze neustálou optimalizací značky a konzistentním konceptem, který pamatuje na konečného spotřebitele hned od začátku.
Na pozadí stále rychleji se měnících potřeb zákazníků a rostoucího rozvoje vaření jako výrazu životního stylu se společnost KÜCHENPROFI změnila. Logo působí jasnější a svěžejší, obal je poutavější s atraktivnějšími obrázky produktů a rozsáhlejšími informacemi.