Úvod » V KUCHYNI » KUCHYŇSKÉ NÁČINÍ A VYBAVENÍ » Cedník DELUXE 22 cm, nerez - Küchenprofi Solingen
Číslo produktu / Název zboží: | ||||
---|---|---|---|---|
|
2506002818 Cedník DELUXE 18 cm, nerez - Küchenprofi Solingen |
na objednání
|
naše cena 584 Kč (24 Euro) | |
|
2506002822 Cedník DELUXE 22 cm, nerez - Küchenprofi Solingen |
na objednání
|
naše cena 881 Kč (36 Euro) | |
|
2506002826 Cedník DELUXE 26 cm, nerez - Küchenprofi |
na objednání
|
naše cena 1 160 Kč (47 Euro) |
Nejdřív umýt, pak svačit. Cedník DELUXE od KÜCHENPROFI vypadá tak dobře, že jej můžete použít i jako misku na šťavnaté třešně, sladké bobule nebo mirabelky z vlastní zahrádky. Široká podpěra a extra jemné děrování jej dávají vyniknout nejen vizuálně, ale také se osvědčují jako mimořádně praktické v každodenním životě v kuchyni. Sítko bezpečně drží na okraji hrnců nebo misek a nečistoty spolehlivě zadrží.
S KÜCHENPROFI začíná zábava při vaření už přípravou! Rodinný podnik Solingen toto tvrzení naplňuje již od roku 1923. Profesionální i amatérští kuchaři a všichni, kdo mají rádi dobré jídlo, zde najdou širokou a všestrannou nabídku od základů, jako jsou šlehače a škrabky na zeleninu, až po kráječe lanýžů a vidličky na humry pro zvláštní příležitosti.
KÜCHENPROFI jako výrobce neustále investuje do nového a dalšího rozvoje svého sortimentu v oblasti přípravy, vaření a servírování. Spolu se známými designéry tým kolem jednatelů Stefana Schmitze a Björna Weißmeier-Dörste vyvíjí kreativní řešení, která jsou implementována v efektivních výrobních zařízeních nejvyšší kvality.
KÜCHENPROFI probouzí chuť vařit, přináší fantazii a vzrušující recepty na sporák, povzbuzuje vás k vytváření vlastních kreativních kompozic, otevírá nové, neznámé kulinářské světy, dělá obvyklé nevšední a každodenní úspěchy.
Od prvního do posledního kroku vás naše produkty dovedou přes velkou radost z vaření k profesionálním výsledkům.
S produkty od KÜCHENPROFI se kuchyně stává jevištěm dobrého vkusu, pohostinnosti a skvělých kuchařských premiér.
Této udržitelně úspěšné přítomnosti na trhu lze dosáhnout pouze neustálou optimalizací značky a konzistentním konceptem, který pamatuje na konečného spotřebitele hned od začátku.
Na pozadí stále rychleji se měnících potřeb zákazníků a rostoucího rozvoje vaření jako výrazu životního stylu se společnost KÜCHENPROFI změnila. Logo působí jasnější a svěžejší, obal je poutavější s atraktivnějšími obrázky produktů a rozsáhlejšími informacemi.