S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Kliknutím na tlačítko "Povolit vše" souhlasíte s použitím preferenčních, statistických i marketingových cookies pro nás i naše partnery. Funkční cookies jsou v rámci zachování funkčnosti webu používány po celou dobu procházení webem. Nastavení cookies

Úvod » V KUCHYNI » KUCHYŇSKÉ NOŽE A PŘÍSLUŠENSTVÍ » Kuchyňské nože podle použití » Nože na zeleninu a ovoce » Nůž krájecí EDITION CLASSIC, 12 cm - Zassenhaus


        

Nůž krájecí EDITION CLASSIC, 12 cm - Zassenhaus

EDITION CLASSIC nůž krájecí, 12 cm - Zassenhaus

na objednání

 

Skladem: 0 ks
Dostupnost: 7 - 42 dní/dodání do vánoc na emailový dotaz!!!
Číslo produktu: 074437
Výrobce: Zassenhaus
Země původu: Německo
EAN kód: 4006528074437
naše cena bez DPH : 2 305 Kč (94 Euro)
naše cena s DPH (21 %):
2 789 Kč (114 Euro)
Hlídací pes:
Hlídací pes

do košíku:
  ks  

Varianty tohoto výrobku

Obrázek:
Číslo produktu / Název zboží:
Skladem:
Cena:
Nůž krájecí EDITION DUB, 12 cm - Zassenhaus
074253
Nůž krájecí EDITION DUB, 12 cm - Zassenhaus
na objednání
naše cena 3 799 Kč (155 Euro)
Nůž krájecí EDITION OLIVOVÝ, 12 cm - Zassenhaus
074079
Nůž krájecí EDITION OLIVOVÝ, 12 cm - Zassenhaus
na objednání
naše cena 3 799 Kč (155 Euro)
Filetovací nůž EDITION CLASSIC, 16 cm - Zassenhaus
074383
Filetovací nůž EDITION CLASSIC, 16 cm - Zassenhaus
na objednání
naše cena 3 589 Kč (147 Euro)
Kuchařský nůž EDITION CLASSIC, 16 cm - Zassenhaus
074369
Kuchařský nůž EDITION CLASSIC, 16 cm - Zassenhaus
na objednání
naše cena 3 989 Kč (163 Euro)
Kuchařský nůž EDITION CLASSIC, 21 cm - Zassenhaus
074376
Kuchařský nůž EDITION CLASSIC, 21 cm - Zassenhaus
na objednání
naše cena 4 399 Kč (180 Euro)
Nůž na chleba EDITION CLASSIC, 22 cm - Zassenhaus
074420
Nůž na chleba EDITION CLASSIC, 22 cm - Zassenhaus
na objednání
naše cena 4 399 Kč (180 Euro)
Nůž na šunku EDITION CLASSIC, 21 cm - Zassenhaus
074390
Nůž na šunku EDITION CLASSIC, 21 cm - Zassenhaus
na objednání
naše cena 3 989 Kč (163 Euro)
Nůž Santoku EDITION CLASSIC, 16 cm - Zassenhaus
074406
Nůž Santoku EDITION CLASSIC, 16 cm - Zassenhaus
na objednání
naše cena 3 989 Kč (163 Euro)

Řada nožů ZASSENHAUS CLASSIC spojuje tradiční řemeslo s moderním designem a maximální funkčností. Jsou zápustkově kované, speciálně kalené v ledu a ručně broušené. Nože potěší profesionální i amatérské kuchaře svou dlouhotrvající ostrostí a optimálními výsledky krájení. Jsou dokonale vyvážené. Rukojeti vyrobené z plastu se snadnou údržbou padnou pohodlně do ruky. Odřezávací nůž, známý také jako nůž na zeleninu, poznáte podle jeho kuželovité čepele. Je vhodný na koření, ale také dokáže krájet, sekat, čistit, zdobit zeleninu i ovoce.



  • Materiál: čepel z nerezové chrom-molybden-vanadiové oceli

  • Zápustkově kované v Solingenu

  • Speciálně zpevněné ledem

  • Ergonomické plastové rukojeti





  •  23 cm

  • Délka čepele: 12 cm

  • Šířka čepele: 1 cm

  •  1,5 cm

  •  0,04 kg


















marke_2_li1


ZASSENHAUS - od roku 1867


Začátky


Kolébka tradiční společnosti byla v Tönisheide v Porýní. Pod názvem „Trappmann & Zassenhaus“ se z bývalé obchodní společnosti během několika let stala výrobní společnost pro mlýnky na kávu. Společnost byla poprvé zmíněna v obchodním rejstříku Schwelm 21. března 1877 s poznámkou, že byla zahájena spolupráce mezi Juliem vom Cleffem a Robertem Zassenhausem. V nejnovějším bádání o historii firmy se k tomuto datu váže i sídlo firmy ve Schwelmu. Když Cleffův společník v roce 1877 odešel, nyní jediný vlastník Robert Zassenhaus pokračoval v rozšiřování exportu a výroby. Mlýnky pro mlýnky na kávu byly vyrobeny ve vlastní malé kovárně. Zbývající příslušenství bylo zakoupeno u tehdejšího Remscheidu, kde se mlýnky na kávu vyráběly již několik let. Jak se podnik stále rozrůstal, byla v roce 1895 postavena nová továrna s vlastními lisy a novými stroji, aby mohla být výroba téměř všech dílů pro mlýnky na kávu prováděna efektivněji. Zatímco do té doby se zaměřoval především na export, společnost se nyní stále více rozvíjela ve výrobní společnost.


marke_2_rexmarke_3_li








 20. století


V roce 1904 velký požár zničil téměř celý sklad. Protože se nyní ukázalo, že stávající výrobní prostory již nestačí pro stále se rozšiřující podnikání, byla postavena nová, prostorná tovární budova. Sortiment byl rozšířen o nové produkty, jako jsou kráječe chleba, mlýnky na pepř a žehličky, čímž se výrobní program rozšířil. Pro větší samostatnost ve výrobě bylo v roce 1925 rozhodnuto rozšířit tovární budovu o větší přístavbu, aby bylo možné vyrábět boxy na mlýnky na kávu v dřevozpracující dílně. Pod ochrannou známkou „Lev s deštníkem“, s níž zboží z exportního byznysu již neslo název „Zassenhaus“ po celém světě, byly nyní domácí spotřebiče zasílány do všech částí světa. Název Zassenhaus nebo symbol RZ se stal kvalitním pojmem.


marke_3_remarke_4_lix


zh_g1








 







Těžké časy


V roce 1928 společnost utrpěla bolestnou ztrátu, když starší a mladší manažeři v krátkých intervalech umírali. Následující roky byly těžké. Kvůli druhé světové válce byla část pracovních sil povolána do vojenské služby. Většina zbývajících sil byla povolána do služby. Se zbytkem posádky musela firma přejít na výrobu válečného materiálu. Po skončení druhé světové války byla stará výroba zpočátku obnovena v mírném rozsahu, až se vše po roce 1948 vrátilo do starých kolejí. V počátcích hospodářského zázraku se obchod dobře rozvíjel a tržby rok od roku rostly. Ale byly i neúspěchy. Nejprve v roce 1957 zničil velký požár všechny zásoby dřeva. Prodej starých, ručně ovládaných mlýnků na kávu navíc koncem 50. let rapidně klesl v důsledku zvyšující se elektrifikace domácností. V následujících letech již dřevozpracující podnik nefungoval na plný výkon a byly postiženy i další části podniku. Co bylo třeba udělat? 








 


Po konzultaci se zastupiteli se vedení rozhodlo pustit se do výroby předmětů každodenní potřeby a dárkových předmětů z teaku. Výrobní program se rozšířil o rozsáhlý sortiment dřeva a jméno Zassenhaus přispělo k tomu, že si firma mohla vydobýt dobrou pozici na trhu s novými produkty. Vážná situace byla překonána a zároveň byla společnost odolnější vůči krizi.





 










zh_g2





 










Inovace a design


Kromě osvědčené kvality se stále více soustředilo také na inovace. Investovalo se do vývoje speciálních, patentovaných komponentů pro domácí spotřebiče - včetně mlýnků na kávu a pepř - a důraz byl kladen na trendy, jako jsou plechové výrobky (1982) a v 90. letech na design a barvu s nápisem „Indigo“ série. V souladu s tisíciletími představila společnost Zassenhaus v roce 2000 mlýnek CeraPlus, který je světovým unikátem. Na základě nového typu technologie mlýnků a inovativního výrobního procesu je mlýnek i dnes jedním z nejlepších na světovém trhu.








Manufaktura


Vášeň pro řemeslo zůstala vždy stejná během více než 150leté historie společnosti. Abychom splnili vysoké standardy kvality, klademe velký důraz na skutečnost, že naše mlýny a jejich součásti jsou stále pečlivě vyráběny a montovány ručně v mnoha pracovních krocích. Díky tomu jsou originální produkty Zassenhaus tak výrazné a jedinečné. Nároky na naše mlýnky na kávu a koření jsou vysoké: vysoce kvalitní materiály, ruční výroba s důrazem na detail a vynikající funkčnost. Koncepce výroby by měla být v každém případě zachována a je kvalitativním znakem.





 










zh_g3





 Nová doba










Po turbulentní fázi s přesuny výroby, propouštěním a nakonec bankrotem se značka Zassenhaus mohla v roce 2007 přeorientovat na budoucnost pod novým názvem a novým sídlem v Solingenu. Tradiční značka Zassenhaus opět přispěla k tomu, že se nově vzniklá společnost dokázala během pár let opět úspěšně prosadit na trhu. Kromě toho byla přijata nezbytná opatření, jako je modernizace marketingu a osvěžení a konkrétně rozšíření sortimentu, což přispělo k rozmachu. Kromě rozšíření kolekce v oblasti kuchyňských a dárkových předmětů je jádro značky stále pevně spjato se počátky společnosti Zassenhaus. Zejména v segmentu mlýnků na kávu a koření se ve výrobcích odráží vášeň a řemeslná zručnost v kombinaci s nejvyššími standardy kvality.








 


Na konci tohoto krátkého přehledu více než 150 let bohaté historie cítíme skutečnou potřebu poděkovat lidem, kteří významně přispěli k další existenci a úspěchu značky. Během dlouhé éry s dobou prosperity a krizí se s obchodními partnery společnosti vyvinulo pouto, které se vyznačuje vzájemnou důvěrou. Totéž platí pro mnoho loajálních zaměstnanců, kteří v dobrých i zlých dnech pomáhali udržovat pokrok a výkon. Tyto vztahy jsou základem každé společnosti. Společnost Zassenhaus děkuje všem svým zaměstnancům, obchodním partnerům, přátelům a ambasadorům značky za důvěru, kterou do nás vložili, a za jejich věrnost značce.





 










zh_g4


marke_4_remarke_5_li 







marke_5_re























NÁZORY A DOTAZY NÁVŠTĚVNÍKŮ

Nebyl zatím přidán žádný názor. Přidejte svůj názor nebo dotaz jako první.

M2M3NWVhZ
Hlídací pes
Watch DOG


Informovat na e-mail při změně:


       když cena klesne pod

        když produkt bude na skladě


Zadejte Váš e-mail: